"Nobody has ever measured, not even poets, how much the heart can hold."

Always about me.
Hi.My name is yvonne, sometimes when i'm bored, i draw people in my head.
I listen to music a lot but the best times are usually when i'm on the bus.
I don't think many people know about me because I keep a low profile.
On days when i'm upset, i paint my toe nails and green is my favourite color.
Sometimes I wish I were somebody else, maybe superman perhaps, my red cape in the wind, ever so free.
My blog is a collection of my perspectives, thoughts and emotions.
I write when I write, what I write. Your critism is not welcomed.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

TOP
꿈.
0 Comments:
Post a Comment
time: 11:47 pm
date: Sunday 31 January 2010
나는 고명하 싶다.
나는 가수에 되고 싶다.
나는 부유하 싶다.
나는 존중되고 싶다.
나는 나가 이고 싶은 사람이기 위하여 훈련할 것이다.저에 당신의 작은 둬, 무용한 쓰레기 코멘트 괴롭힌.
나는 나가 원하고 그것 까지 나가 되기 위하여 예정되는 당신 무슨을 알고 있다.
나는 고명한 가수가 결코 되지 않을 것이라고 당신이 생각하는 경우에, 명중은 벽에 당신의 머리 간다.
저의 질투하는 단지 무용한 배설물 사람들이, 그렇게 생각할 것이기 때문에.
이것을 명심하거든 이 세계가 당신에 의하여 살아날 것이다.


So long people.
Don't bother translating.
Cause it will turn to be a bunch of broken english.